Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa MAXGEAR do Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) FRENKIT
Pompa hamulcowa ERT Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) ERT
Pompa hamulcowa ABE Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) ABE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) CIFAM
Pompa hamulcowa HART Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) HART
Pompa hamulcowa KAMOKA Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) KAWE
Pompa hamulcowa KRAFT AUTOMOTIVE Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Pompa hamulcowa LPR Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) METZGER
Pompa hamulcowa NK Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) NK
Pompa hamulcowa OEM Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) OEM
Pompa hamulcowa SAMKO Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa VIKA Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) VIKA
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
41-0023
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
41-0023
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  22,2
System hamulcowy:  LUCAS
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 183,00 zł
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze