Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Vw PASSAT B8 Variant (3G5, CB5) 1.4 GTE Hybrid Kombi 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie)

Pompa hamulcowa METELLI Vw PASSAT B8 Variant (3G5, CB5) 1.4 GTE Hybrid Kombi 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw PASSAT B8 Variant (3G5, CB5) 1.4 GTE Hybrid Kombi 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw PASSAT B8 Variant (3G5, CB5) 1.4 GTE Hybrid Kombi 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw PASSAT B8 Variant (3G5, CB5) 1.4 GTE Hybrid Kombi 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Vw PASSAT B8 Variant (3G5, CB5) 1.4 GTE Hybrid Kombi 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw PASSAT B8 Variant (3G5, CB5) 1.4 GTE Hybrid Kombi 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw PASSAT B8 Variant (3G5, CB5) 1.4 GTE Hybrid Kombi 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa FTE Vw PASSAT B8 Variant (3G5, CB5) 1.4 GTE Hybrid Kombi 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa KAVO PARTS Vw PASSAT B8 Variant (3G5, CB5) 1.4 GTE Hybrid Kombi 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) KAVO PARTS
Pompa hamulcowa KAWE Vw PASSAT B8 Variant (3G5, CB5) 1.4 GTE Hybrid Kombi 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw PASSAT B8 Variant (3G5, CB5) 1.4 GTE Hybrid Kombi 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa SAMKO Vw PASSAT B8 Variant (3G5, CB5) 1.4 GTE Hybrid Kombi 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw PASSAT B8 Variant (3G5, CB5) 1.4 GTE Hybrid Kombi 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw PASSAT B8 Variant (3G5, CB5) 1.4 GTE Hybrid Kombi 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRW Vw PASSAT B8 Variant (3G5, CB5) 1.4 GTE Hybrid Kombi 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) TRW
Pompa hamulcowa VIKA Vw PASSAT B8 Variant (3G5, CB5) 1.4 GTE Hybrid Kombi 156KM, 115kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) VIKA
Producent:FTE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H239153.7.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H239153.7.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  23,81
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  TRW
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
697,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H239154.7.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H239154.7.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  23,81
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  TRW
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
747,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220298
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220298
Średnica tłoka [mm]:  23,8
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  TRW
Materiał:  Aluminium
Powierzchnia:  Błyszczący
Liczba otworów do mocowania:  2
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Ciężar [kg]:  0,671
Do 100 dni na zwrot
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220299
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220299
Średnica tłoka [mm]:  23,8
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  TRW
Materiał:  Aluminium
Powierzchnia:  Błyszczący
Liczba otworów do mocowania:  2
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Ciężar [kg]:  0,68
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze