Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa METELLI do Vw TRANSPORTER II Autobus 1.6 Autobus 50KM, 37kW, benzyna (1970.08 - 1979.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw TRANSPORTER II Autobus 1.6 Autobus 50KM, 37kW, benzyna (1970.08 - 1979.04) FRENKIT
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw TRANSPORTER II Autobus 1.6 Autobus 50KM, 37kW, benzyna (1970.08 - 1979.04) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw TRANSPORTER II Autobus 1.6 Autobus 50KM, 37kW, benzyna (1970.08 - 1979.04) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw TRANSPORTER II Autobus 1.6 Autobus 50KM, 37kW, benzyna (1970.08 - 1979.04) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Vw TRANSPORTER II Autobus 1.6 Autobus 50KM, 37kW, benzyna (1970.08 - 1979.04) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw TRANSPORTER II Autobus 1.6 Autobus 50KM, 37kW, benzyna (1970.08 - 1979.04) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw TRANSPORTER II Autobus 1.6 Autobus 50KM, 37kW, benzyna (1970.08 - 1979.04) CIFAM
Pompa hamulcowa DJ PARTS Vw TRANSPORTER II Autobus 1.6 Autobus 50KM, 37kW, benzyna (1970.08 - 1979.04) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Vw TRANSPORTER II Autobus 1.6 Autobus 50KM, 37kW, benzyna (1970.08 - 1979.04) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Vw TRANSPORTER II Autobus 1.6 Autobus 50KM, 37kW, benzyna (1970.08 - 1979.04) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Vw TRANSPORTER II Autobus 1.6 Autobus 50KM, 37kW, benzyna (1970.08 - 1979.04) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw TRANSPORTER II Autobus 1.6 Autobus 50KM, 37kW, benzyna (1970.08 - 1979.04) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw TRANSPORTER II Autobus 1.6 Autobus 50KM, 37kW, benzyna (1970.08 - 1979.04) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw TRANSPORTER II Autobus 1.6 Autobus 50KM, 37kW, benzyna (1970.08 - 1979.04) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw TRANSPORTER II Autobus 1.6 Autobus 50KM, 37kW, benzyna (1970.08 - 1979.04) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw TRANSPORTER II Autobus 1.6 Autobus 50KM, 37kW, benzyna (1970.08 - 1979.04) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Vw TRANSPORTER II Autobus 1.6 Autobus 50KM, 37kW, benzyna (1970.08 - 1979.04) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw TRANSPORTER II Autobus 1.6 Autobus 50KM, 37kW, benzyna (1970.08 - 1979.04) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Vw TRANSPORTER II Autobus 1.6 Autobus 50KM, 37kW, benzyna (1970.08 - 1979.04) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw TRANSPORTER II Autobus 1.6 Autobus 50KM, 37kW, benzyna (1970.08 - 1979.04) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Vw TRANSPORTER II Autobus 1.6 Autobus 50KM, 37kW, benzyna (1970.08 - 1979.04) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw TRANSPORTER II Autobus 1.6 Autobus 50KM, 37kW, benzyna (1970.08 - 1979.04) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Vw TRANSPORTER II Autobus 1.6 Autobus 50KM, 37kW, benzyna (1970.08 - 1979.04) TRW
Producent:METELLI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
05-0203
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
05-0203
Jednostka:
szt
Materiał:  Żeliwo
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  23,81
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 312,00 zł
159,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze