Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju GLASER do Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12)

Pompa oleju VICTOR REINZ Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) VICTOR REINZ
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju PIERBURG Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) PIERBURG
Pompa oleju TOPRAN Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) TOPRAN
Pompa oleju ABAKUS Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) ABAKUS
Pompa oleju ASHIKA Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) ASHIKA
Pompa oleju BGA Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) BGA
Pompa oleju BLUE PRINT Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) BLUE PRINT
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FAST Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) FAST
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju FRECCIA Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) FRECCIA
Pompa oleju GLASER Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) GLASER
Pompa oleju GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Pompa oleju HART Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) HART
Pompa oleju JAPANPARTS Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) JAPKO
Pompa oleju JPN Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) JPN
Pompa oleju MAPCO Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) MAPCO
Pompa oleju MAXGEAR Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) MAXGEAR
Pompa oleju METZGER Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) METZGER
Pompa oleju NE Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) NE
Pompa oleju NTY Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) NTY
Pompa oleju QUINTON HAZELL Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) QUINTON HAZELL
Pompa oleju SASIC Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) SASIC
Pompa oleju SWAG Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) SWAG
Pompa oleju VAICO Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) VAICO
Pompa oleju VEMA Citroën C2 (JM_) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.07 - 2009.12) VEMA
Producent:GLASER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GLASER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P77361-01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
P77361-01
Jednostka:
szt
Materiał:  PTFE (Polytetrafluorethylen)
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  40
Średnica zewnętrzna [mm]:  55
Szerokość [mm]:  6,4
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  A SL
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Do 100 dni na zwrot
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze