Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju ASHIKA do Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 165 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 165 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju ASHIKA Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 165 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) ASHIKA
Pompa oleju BGA Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 165 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) BGA
Pompa oleju ET ENGINETEAM Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 165 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) ET ENGINETEAM
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 165 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju JAPANPARTS Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 165 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 165 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) JAPKO
Pompa oleju QUINTON HAZELL Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 165 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Pompa oleju SASIC Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 165 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) SASIC
Producent:ASHIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
157-PE-PE15
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
157-PE-PE15
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1275,00 zł
750,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Powiązane
Silnik Silnik ASHIKA Silnik Citroën Silnik ASHIKA Citroën Silnik Citroën C5 Silnik ASHIKA Citroën C5 Silnik Citroën C5 III Break (RW_) Silnik ASHIKA Citroën C5 III Break (RW_) Silnik Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 165 Silnik ASHIKA Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 165 Smarowanie Smarowanie ASHIKA Smarowanie Citroën Smarowanie ASHIKA Citroën Smarowanie Citroën C5 Smarowanie ASHIKA Citroën C5 Smarowanie Citroën C5 III Break (RW_) Smarowanie ASHIKA Citroën C5 III Break (RW_) Smarowanie Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 165 Smarowanie ASHIKA Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 165 Pompa oleju oraz jej części Pompa oleju oraz jej części ASHIKA Pompa oleju oraz jej części Citroën Pompa oleju oraz jej części ASHIKA Citroën Pompa oleju oraz jej części Citroën C5 Pompa oleju oraz jej części ASHIKA Citroën C5 Pompa oleju oraz jej części Citroën C5 III Break (RW_) Pompa oleju oraz jej części ASHIKA Citroën C5 III Break (RW_) Pompa oleju oraz jej części Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 165 Pompa oleju oraz jej części ASHIKA Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 165 Pompa oleju Pompa oleju ASHIKA Pompa oleju Citroën Pompa oleju ASHIKA Citroën Pompa oleju Citroën C5 Pompa oleju ASHIKA Citroën C5 Pompa oleju Citroën C5 III Break (RW_) Pompa oleju ASHIKA Citroën C5 III Break (RW_) Pompa oleju Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 165 Części ASHIKA Części Citroën Części Citroën C5 Części Citroën C5 III Break (RW_) Części Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 165

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze