Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju ASHIKA do Citroën ZX (N2) 1.8 i 16V liftback 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1997.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa oleju ASHIKA Citroën ZX (N2) 1.8 i 16V liftback 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1997.06) ASHIKA
Pompa oleju BGA Citroën ZX (N2) 1.8 i 16V liftback 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1997.06) BGA
Pompa oleju ET ENGINETEAM Citroën ZX (N2) 1.8 i 16V liftback 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1997.06) ET ENGINETEAM
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Citroën ZX (N2) 1.8 i 16V liftback 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1997.06) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Citroën ZX (N2) 1.8 i 16V liftback 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1997.06) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju JAPANPARTS Citroën ZX (N2) 1.8 i 16V liftback 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1997.06) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Citroën ZX (N2) 1.8 i 16V liftback 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1997.06) JAPKO
Pompa oleju KOLBENSCHMIDT Citroën ZX (N2) 1.8 i 16V liftback 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1997.06) KOLBENSCHMIDT
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Citroën ZX (N2) 1.8 i 16V liftback 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1997.06) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju SASIC Citroën ZX (N2) 1.8 i 16V liftback 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1997.06) SASIC
Pompa oleju SWAG Citroën ZX (N2) 1.8 i 16V liftback 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1997.06) SWAG
Pompa oleju VAICO Citroën ZX (N2) 1.8 i 16V liftback 110KM, 81kW, benzyna (1996.01 - 1997.06) VAICO
Producent:ASHIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
157-PE-PE09
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
157-PE-PE09
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 562,00 zł
296,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze