Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju FAI AUTOPARTS do Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie)

Pompa oleju FAI AUTOPARTS Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FAST Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) FAST
Pompa oleju FRECCIA Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) FRECCIA
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju METALCAUCHO Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) METALCAUCHO
Pompa oleju PIERBURG Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) PIERBURG
Pompa oleju QUINTON HAZELL Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Producent:FAI AUTOPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAI AUTOPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP308
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAI AUTOPARTS
Kod:
OP308
Jednostka:
szt
Norma emisji spalin:  Do Euro 5
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  TC1321
Do 100 dni na zwrot
540,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Pompa oleju

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze