Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju ASHIKA do Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa oleju ASHIKA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ASHIKA
Pompa oleju BGA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) BGA
Pompa oleju ET ENGINETEAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ET ENGINETEAM
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju JAPANPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) JAPKO
Pompa oleju KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KOLBENSCHMIDT
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju NE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) NE
Pompa oleju VEMA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) VEMA
Producent:ASHIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
157-PE-PE10
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
157-PE-PE10
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 562,00 zł
304,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze