Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju OEM do Renault THALIA II (LU_) 1.4 sedan 98KM, 72kW, benzyna (2009.01 - 2011.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Renault THALIA II (LU_) 1.4 sedan 98KM, 72kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Renault THALIA II (LU_) 1.4 sedan 98KM, 72kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju FRECCIA Renault THALIA II (LU_) 1.4 sedan 98KM, 72kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) FRECCIA
Pompa oleju GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Renault THALIA II (LU_) 1.4 sedan 98KM, 72kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Renault THALIA II (LU_) 1.4 sedan 98KM, 72kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju METZGER Renault THALIA II (LU_) 1.4 sedan 98KM, 72kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) METZGER
Pompa oleju NE Renault THALIA II (LU_) 1.4 sedan 98KM, 72kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) NE
Pompa oleju OEM Renault THALIA II (LU_) 1.4 sedan 98KM, 72kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) OEM
Pompa oleju SASIC Renault THALIA II (LU_) 1.4 sedan 98KM, 72kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) SASIC
Pompa oleju SWAG Renault THALIA II (LU_) 1.4 sedan 98KM, 72kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) SWAG
Pompa oleju TOPRAN Renault THALIA II (LU_) 1.4 sedan 98KM, 72kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) TOPRAN
Pompa oleju VAICO Renault THALIA II (LU_) 1.4 sedan 98KM, 72kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) VAICO
Producent:OEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
150104919R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
150104919R
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  150104919R
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 817,00 zł
454,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze