Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju MAXGEAR do Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa oleju ET ENGINETEAM Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) ET ENGINETEAM
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FAST Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) FAST
Pompa oleju FRECCIA Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) FRECCIA
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju MAXGEAR Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) MAXGEAR
Pompa oleju NTY Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) NTY
Pompa oleju PIERBURG Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) PIERBURG
Pompa oleju SASIC Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) SASIC
Pompa oleju TOPRAN Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) TOPRAN
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
42-0038
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
42-0038
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  22
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 361,00 zł
184,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze