Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju JAPKO do Seat IBIZA II (6K1) 1.8 i 16V liftback 129KM, 95kW, benzyna (1993.11 - 1996.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa oleju CORTECO Seat IBIZA II (6K1) 1.8 i 16V liftback 129KM, 95kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) CORTECO
Pompa oleju VAICO Seat IBIZA II (6K1) 1.8 i 16V liftback 129KM, 95kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) VAICO
Pompa oleju TOPRAN Seat IBIZA II (6K1) 1.8 i 16V liftback 129KM, 95kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) TOPRAN
Pompa oleju ASHIKA Seat IBIZA II (6K1) 1.8 i 16V liftback 129KM, 95kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) ASHIKA
Pompa oleju BGA Seat IBIZA II (6K1) 1.8 i 16V liftback 129KM, 95kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) BGA
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Seat IBIZA II (6K1) 1.8 i 16V liftback 129KM, 95kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju JAPANPARTS Seat IBIZA II (6K1) 1.8 i 16V liftback 129KM, 95kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Seat IBIZA II (6K1) 1.8 i 16V liftback 129KM, 95kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) JAPKO
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Seat IBIZA II (6K1) 1.8 i 16V liftback 129KM, 95kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju TRISCAN Seat IBIZA II (6K1) 1.8 i 16V liftback 129KM, 95kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) TRISCAN
Pompa oleju TRUCKTEC AUTOMOTIVE Seat IBIZA II (6K1) 1.8 i 16V liftback 129KM, 95kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Pompa oleju VIKA Seat IBIZA II (6K1) 1.8 i 16V liftback 129KM, 95kW, benzyna (1993.11 - 1996.08) VIKA
Producent:JAPKO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
157VW13
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
157VW13
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 401,00 zł
211,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze