Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju ASHIKA do Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2018.08)

Pompa oleju ASHIKA Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2018.08) ASHIKA
Pompa oleju BORSEHUNG Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2018.08) BORSEHUNG
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2018.08) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju GK Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2018.08) GK
Pompa oleju HEPU Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2018.08) HEPU
Pompa oleju JAPANPARTS Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2018.08) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2018.08) JAPKO
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2018.08) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju MASTER-SPORT GERMANY Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2018.08) MASTER-SPORT GERMANY
Pompa oleju METZGER Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2018.08) METZGER
Pompa oleju NTY Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2018.08) NTY
Pompa oleju PIERBURG Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2018.08) PIERBURG
Pompa oleju VAICO Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2014.05 - 2018.08) VAICO
Producent:ASHIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
157-VW-VW21
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
157-VW-VW21
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
555,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze