Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju MASTER-SPORT GERMANY do Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2012.09 - obecnie)

Pompa oleju TOPRAN Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2012.09 - obecnie) TOPRAN
Pompa oleju BORSEHUNG Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2012.09 - obecnie) BORSEHUNG
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2012.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju GK Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2012.09 - obecnie) GK
Pompa oleju HEPU Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2012.09 - obecnie) HEPU
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2012.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju MASTER-SPORT GERMANY Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2012.09 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Pompa oleju METZGER Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2012.09 - obecnie) METZGER
Pompa oleju NTY Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2012.09 - obecnie) NTY
Pompa oleju PIERBURG Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2012.09 - obecnie) PIERBURG
Pompa oleju VAICO Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2012.09 - obecnie) VAICO
Producent:MASTER-SPORT GERMANY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MASTER-SPORT GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
640079199
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
640079199
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z rurą wlotową
Ilość zębów:  35
Ciężar netto [kg]:  1,6
Ciężar brutto [kg]:  1,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1008,00 zł
576,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze