Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju TRISCAN do Vw GOLF III (1H1) 2.0 GL liftback 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1997.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa oleju CORTECO Vw GOLF III (1H1) 2.0 GL liftback 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) CORTECO
Pompa oleju VAICO Vw GOLF III (1H1) 2.0 GL liftback 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VAICO
Pompa oleju TOPRAN Vw GOLF III (1H1) 2.0 GL liftback 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TOPRAN
Pompa oleju ET ENGINETEAM Vw GOLF III (1H1) 2.0 GL liftback 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ET ENGINETEAM
Pompa oleju FRECCIA Vw GOLF III (1H1) 2.0 GL liftback 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FRECCIA
Pompa oleju JP GROUP Vw GOLF III (1H1) 2.0 GL liftback 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) JP GROUP
Pompa oleju KOLBENSCHMIDT Vw GOLF III (1H1) 2.0 GL liftback 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KOLBENSCHMIDT
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Vw GOLF III (1H1) 2.0 GL liftback 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju TRISCAN Vw GOLF III (1H1) 2.0 GL liftback 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRISCAN
Pompa oleju VIKA Vw GOLF III (1H1) 2.0 GL liftback 107KM, 79kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VIKA
Producent:TRISCAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8550 10026
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8550 10026
Lokalizacja w aucie:  Od strony czołowej
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  32
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  47
Wysokość 1 [mm]:  10
Rodzaj gwintu:  Gwint zmienny
Dla numeru OE:  026103085D
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze