Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju VAICO do Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa oleju BORSEHUNG Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.05) BORSEHUNG
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.05) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju VAICO Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.05) VAICO
Pompa oleju AISIN Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.05) AISIN
Pompa oleju ASHIKA Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.05) ASHIKA
Pompa oleju BGA Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.05) BGA
Pompa oleju ET ENGINETEAM Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.05) ET ENGINETEAM
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.05) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FRECCIA Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.05) FRECCIA
Pompa oleju GK Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.05) GK
Pompa oleju HEPU Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.05) HEPU
Pompa oleju JAPANPARTS Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.05) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.05) JAPKO
Pompa oleju JPN Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.05) JPN
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.05) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju MASTER-SPORT GERMANY Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.05) MASTER-SPORT GERMANY
Pompa oleju MAXGEAR Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.05) MAXGEAR
Pompa oleju METZGER Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.05) METZGER
Pompa oleju NE Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.05) NE
Pompa oleju NTY Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.05) NTY
Pompa oleju SASIC Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.05) SASIC
Pompa oleju SWAG Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.05) SWAG
Pompa oleju VIKA Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.05) VIKA
Producent:VAICO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V10-3275
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-3275
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  03G 105 021 C
Grubość [mm]:  10
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Lokalizacja w aucie:  Od strony czołowej
Średnica zewnętrzna [mm]:  48
Ciężar [kg]:  0,031
Szerokość opakowania [cm]:  4,3
Wysokość opakowania [cm]:  7,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 185,00 zł
90,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V10-2666
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-2666
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kołem zębatym
Ciężar [kg]:  1,197
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 989,00 zł
565,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze