Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju JPN do Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa oleju TOPRAN Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) TOPRAN
Pompa oleju VAICO Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) VAICO
Pompa oleju ABAKUS Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) ABAKUS
Pompa oleju ASHIKA Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) ASHIKA
Pompa oleju BGA Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) BGA
Pompa oleju BORSEHUNG Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) BORSEHUNG
Pompa oleju ET ENGINETEAM Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) ET ENGINETEAM
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju FRECCIA Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) FRECCIA
Pompa oleju GK Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) GK
Pompa oleju HEPU Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) HEPU
Pompa oleju JAPANPARTS Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) JAPKO
Pompa oleju JPN Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) JPN
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju MAPCO Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) MAPCO
Pompa oleju MASTER-SPORT GERMANY Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) MASTER-SPORT GERMANY
Pompa oleju MAXGEAR Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) MAXGEAR
Pompa oleju METZGER Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) METZGER
Pompa oleju NE Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) NE
Pompa oleju NTY Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) NTY
Pompa oleju PIERBURG Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) PIERBURG
Pompa oleju QUINTON HAZELL Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) QUINTON HAZELL
Pompa oleju SASIC Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) SASIC
Pompa oleju SWAG Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) SWAG
Pompa oleju VIKA Vw JETTA III (1K2) 2.0 TDI 16V sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.10) VIKA
Producent:JPN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JPN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
25M9008-JPN
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
25M9008-JPN
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 286,00 zł
146,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JPN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
25M9009-JPN
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
25M9009-JPN
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  23
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 384,00 zł
196,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze