Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH do Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1995.07 - 1998.12) VIKA
Producent:BOSCH

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S01 000 872
niedostępny
Kaucja: 2165,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 000 872
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 8277,00 zł
5518,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 2165,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S01 000 830
niedostępny
Kaucja: 2165,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 000 830
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 13053,00 zł
8702,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 2165,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S00 000 902
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 000 902
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 16286,00 zł
10857,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S00 000 860
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 000 860
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 17403,00 zł
11602,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S00 000 327
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 000 327
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  120
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Średnica otworu [mm]:  50
Rodzaj zaworu:  Zawór ograniczający cisnienie
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1676,00 zł
1016,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S01 002 352
niedostępny
Kaucja: 374,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 002 352
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa wielotłoczkowa promieniowa
Cisnienie [bar]:  120
Liczba otworów do mocowania:  2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3531,00 zł
2354,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 374,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S01 000 297
niedostępny
Kaucja: 406,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 000 297
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  120
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Średnica otworu [mm]:  50
Rodzaj zaworu:  Zawór ograniczający cisnienie
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4043,00 zł
2695,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 406,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze