Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC do Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) 1.6 HDi 110 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) 1.6 HDi 110 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) 1.6 HDi 110 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) 1.6 HDi 110 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) 1.6 HDi 110 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) 1.6 HDi 110 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) 1.6 HDi 110 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) 1.6 HDi 110 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) 1.6 HDi 110 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) 1.6 HDi 110 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) 1.6 HDi 110 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) 1.6 HDi 110 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) 1.6 HDi 110 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) 1.6 HDi 110 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) 1.6 HDi 110 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) 1.6 HDi 110 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) 1.6 HDi 110 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) 1.6 HDi 110 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) 1.6 HDi 110 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) 1.6 HDi 110 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) 1.6 HDi 110 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 112KM, 82kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) VAICO
Producent:SASIC

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7170053
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Kaucja: 540,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7170053
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla numeru OE:  400181
Kształt:  Płaski
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubów kulowych
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3096,00 zł
2064,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Szczegóły produktu
Kaucja: 540,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7070066
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7070066
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Dla numeru OE:  1609103080
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2888,00 zł
1805,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze