Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST do Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) 1.6 HDi 90 16V Nadwozie pełne/minivan 90KM, 66kW, olej napędowy (2008.04 - obecnie) VAICO
Producent:FAST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT36212
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT36212
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ZF
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Średnica koła pasowego [mm]:  126
Ilość żeber:  6
Kształt adaptera:  Okrągły
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego:  M16x1,5
Odstęp adaptera od pompy [mm]:  26
Rozstaw srub mocujących:  80
Średnica punktów mocowania [mm]:  8
Cisnienie [bar]:  100
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 723,00 zł
391,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze