Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) VAICO
Producent:LAUBER

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.0579
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0579
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1.5mm FEMALE
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Technika połączeń:  wielorowek
Długość całkowita [mm]:  1170
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  30
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  36
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1975,00 zł
1197,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.0568
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0568
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1234,00 zł
726,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.0358
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.0358
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwintowana złączka:  16mm Hose Connection
Technika połączeń:  M16 X 1.5mm (Female)
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producenta:  Saginaw
Liczba rowków:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  140
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Ilość żeber:  6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 779,00 zł
433,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.0579U
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0579U
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1.5mm FEMALE
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
56.0003
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
56.0003
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ograniczenia producenta:  HPI
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze