Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën ZX (N2) 1.8 liftback 111KM, 82kW, benzyna (1996.04 - 1997.10) VAICO
Producent:TRW

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP613
niedostępny
Kaucja: 930,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP613
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ZF
Ograniczenia producenta:  PSA
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Długość całkowita [mm]:  1165
Rozstaw srub mocujących:  190
Liczba otworów do mocowania:  2
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  36
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,3
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  24,5
Długość przegub aksialny [mm]:  280
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Gwint wewn.
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14 x 1,5
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 448,00 zł
236,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 930,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR217
niedostępny
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR217
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Ilość żeber:  6
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Cisnienie [bar]:  80
Średnica koła pasowego [mm]:  142
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 887,00 zł
493,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR262
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR262
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ilość żeber:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  142
Cisnienie [bar]:  80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1043,00 zł
596,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze