Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Fiat UNO (146_) 55 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1983.01 - 1989.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Fiat UNO (146_) 55 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1983.01 - 1989.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Fiat UNO (146_) 55 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1983.01 - 1989.08) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AKRON-MALÒ Fiat UNO (146_) 55 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1983.01 - 1989.08) AKRON-MALÒ
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Fiat UNO (146_) 55 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1983.01 - 1989.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Fiat UNO (146_) 55 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1983.01 - 1989.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Fiat UNO (146_) 55 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1983.01 - 1989.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Fiat UNO (146_) 55 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1983.01 - 1989.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Fiat UNO (146_) 55 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1983.01 - 1989.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Fiat UNO (146_) 55 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1983.01 - 1989.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Fiat UNO (146_) 55 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1983.01 - 1989.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Fiat UNO (146_) 55 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1983.01 - 1989.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Fiat UNO (146_) 55 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1983.01 - 1989.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Fiat UNO (146_) 55 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1983.01 - 1989.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Fiat UNO (146_) 55 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1983.01 - 1989.08) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VEMA Fiat UNO (146_) 55 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1983.01 - 1989.08) VEMA
Producent:SPIDAN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51716
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
51716
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Manualny
Wyposażenie pojazdu:  Do pojazdów bez amortyzatora układu kierowniczego
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego:  M12X1.5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1700,00 zł
1030,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51755
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
51755
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Manualny
Wyposażenie pojazdu:  Do pojazdów z amortyzatorem układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1851,00 zł
1122,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze