Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN do Ford FIESTA III (GFJ) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1989.03 - 1995.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford FIESTA III (GFJ) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1989.03 - 1995.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Ford FIESTA III (GFJ) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1989.03 - 1995.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford FIESTA III (GFJ) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1989.03 - 1995.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford FIESTA III (GFJ) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1989.03 - 1995.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford FIESTA III (GFJ) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1989.03 - 1995.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford FIESTA III (GFJ) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1989.03 - 1995.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Ford FIESTA III (GFJ) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1989.03 - 1995.12) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford FIESTA III (GFJ) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1989.03 - 1995.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Ford FIESTA III (GFJ) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1989.03 - 1995.12) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Ford FIESTA III (GFJ) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1989.03 - 1995.12) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford FIESTA III (GFJ) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1989.03 - 1995.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford FIESTA III (GFJ) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1989.03 - 1995.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford FIESTA III (GFJ) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1989.03 - 1995.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford FIESTA III (GFJ) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1989.03 - 1995.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Ford FIESTA III (GFJ) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1989.03 - 1995.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Ford FIESTA III (GFJ) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1989.03 - 1995.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford FIESTA III (GFJ) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1989.03 - 1995.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Ford FIESTA III (GFJ) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1989.03 - 1995.12) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford FIESTA III (GFJ) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1989.03 - 1995.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford FIESTA III (GFJ) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1989.03 - 1995.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford FIESTA III (GFJ) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1989.03 - 1995.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford FIESTA III (GFJ) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1989.03 - 1995.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford FIESTA III (GFJ) 1.0 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1989.03 - 1995.12) VAICO
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
01001
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
01001
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Manualny
Ciężar [kg]:  4,580
Układ kierowniczy:  Z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Do 100 dni na zwrot
551,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze