Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP do Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL (109.016) sedan 160KM, 118kW, benzyna (1968.01 - 1972.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL (109.016) sedan 160KM, 118kW, benzyna (1968.01 - 1972.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CORTECO Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL (109.016) sedan 160KM, 118kW, benzyna (1968.01 - 1972.08) CORTECO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL (109.016) sedan 160KM, 118kW, benzyna (1968.01 - 1972.08) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL (109.016) sedan 160KM, 118kW, benzyna (1968.01 - 1972.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL (109.016) sedan 160KM, 118kW, benzyna (1968.01 - 1972.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL (109.016) sedan 160KM, 118kW, benzyna (1968.01 - 1972.08) TEDGUM
Producent:JP GROUP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9945150100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150100
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 439,00 zł
231,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9945150200
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150200
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 456,00 zł
240,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze