Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY do Mercedes-benz KLASA S (W221) S 320 CDI sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Mercedes-benz KLASA S (W221) S 320 CDI sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.12) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Mercedes-benz KLASA S (W221) S 320 CDI sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BILSTEIN Mercedes-benz KLASA S (W221) S 320 CDI sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.12) BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz KLASA S (W221) S 320 CDI sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Mercedes-benz KLASA S (W221) S 320 CDI sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.12) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mercedes-benz KLASA S (W221) S 320 CDI sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA S (W221) S 320 CDI sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.12) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mercedes-benz KLASA S (W221) S 320 CDI sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA S (W221) S 320 CDI sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mercedes-benz KLASA S (W221) S 320 CDI sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mercedes-benz KLASA S (W221) S 320 CDI sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz KLASA S (W221) S 320 CDI sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Mercedes-benz KLASA S (W221) S 320 CDI sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Mercedes-benz KLASA S (W221) S 320 CDI sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.12) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mercedes-benz KLASA S (W221) S 320 CDI sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mercedes-benz KLASA S (W221) S 320 CDI sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mercedes-benz KLASA S (W221) S 320 CDI sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mercedes-benz KLASA S (W221) S 320 CDI sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz KLASA S (W221) S 320 CDI sedan 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.12) VAICO
Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SPW-ME-033
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
SPW-ME-033
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Numer seryjny:  SPW-ME-033
Do 100 dni na zwrot
490,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze