Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VAICO
Producent:GENERAL RICAMBI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PI0122
dostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0122
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  SAG-ZF
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 568,00 zł
307,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PE4023
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PE4023
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość 1 [mm]:  948
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 507,00 zł
267,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PE9015
niedostępny
Kaucja: 69,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PE9015
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość 1 [mm]:  950
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1136,00 zł
649,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 69,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze