Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ABAKUS
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BTA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BTA
Układ Kierowniczy CASTROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ENERGY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ENERGY
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HART
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NK
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) PASCAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TMI
Układ Kierowniczy TRICLO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRICLO
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRW
Układ Kierowniczy URW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VEMA
Producent:GENERAL RICAMBI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PI0122
dostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0122
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  SAG-ZF
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 568,00 zł
307,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PE4023
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PE4023
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość 1 [mm]:  948
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 507,00 zł
267,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PE9015
niedostępny
Kaucja: 69,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PE9015
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość 1 [mm]:  950
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1136,00 zł
649,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 69,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze