Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI do Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) URW
Producent:DRI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
711520292
niedostępny
Kaucja: 905,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711520292
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3048,00 zł
1905,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 905,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
711520292R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711520292R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze