Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DRI do Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy ELRING Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ELRING
Układ Kierowniczy JP GROUP Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) JP GROUP
Układ Kierowniczy BIRTH Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BIRTH
Układ Kierowniczy A.B.S. Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BENDIX
Układ Kierowniczy BORG & BECK Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BOSCH
Układ Kierowniczy CEVAM Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) CEVAM
Układ Kierowniczy DAYCO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) DAYCO
Układ Kierowniczy DRI Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) DRI
Układ Kierowniczy DYS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ESEN SKV Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) EUROL
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) METZGER
Układ Kierowniczy OCAP Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) OPTIMAL
Układ Kierowniczy SPIDAN Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TMI
Układ Kierowniczy TRW Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRW
Układ Kierowniczy URW Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) URW
Układ Kierowniczy VAICO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VEMA
Producent:DRI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
711520292
niedostępny
Kaucja: 905,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711520292
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3048,00 zł
1905,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 905,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
711520292R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711520292R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze