Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST do Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2005.02 - 2007.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2005.02 - 2007.02) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2005.02 - 2007.02) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2005.02 - 2007.02) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2005.02 - 2007.02) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ASHIKA Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2005.02 - 2007.02) ASHIKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2005.02 - 2007.02) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2005.02 - 2007.02) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2005.02 - 2007.02) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2005.02 - 2007.02) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2005.02 - 2007.02) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JAPANPARTS Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2005.02 - 2007.02) JAPANPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JAPKO Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2005.02 - 2007.02) JAPKO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2005.02 - 2007.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2005.02 - 2007.02) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2005.02 - 2007.02) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2005.02 - 2007.02) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2005.02 - 2007.02) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2005.02 - 2007.02) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2005.02 - 2007.02) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2005.02 - 2007.02) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2005.02 - 2007.02) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2005.02 - 2007.02) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2005.02 - 2007.02) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 224KM, 165kW, benzyna (2005.02 - 2007.02) VAICO
Producent:FEBEST

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TAB-034
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
TAB-034
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,04
Długożć opakowania [cm]:  3,5
Szerokość opakowania [cm]:  3,5
Wysokość opakowania [cm]:  3,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TAB-039
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
TAB-039
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,065
Długożć opakowania [cm]:  3,6
Szerokość opakowania [cm]:  3,6
Wysokość opakowania [cm]:  3,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 79,00 zł
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze