Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) VAICO
Producent:SPIDAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
54878
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54878
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1270
Tryb pracy:  Elektryczny
Ilość obrotów koła kierownicy:  3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 7050,00 zł
4700,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze