Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przewody zapłonowe HITACHI do Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przewody zapłonowe MAXGEAR Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) MAXGEAR
Przewody zapłonowe NGK Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) NGK
Przewody zapłonowe JPN Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) JPN
Przewody zapłonowe MAGNETI MARELLI Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Przewody zapłonowe ACKOJA Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) ACKOJA
Przewody zapłonowe ASHIKA Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) ASHIKA
Przewody zapłonowe BLUE PRINT Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) BLUE PRINT
Przewody zapłonowe BOSCH Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) BOSCH
Przewody zapłonowe BREMI Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) BREMI
Przewody zapłonowe CHAMPION Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) CHAMPION
Przewody zapłonowe EFI AUTOMOTIVE Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Przewody zapłonowe ENERGY Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) ENERGY
Przewody zapłonowe EPS Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) EPS
Przewody zapłonowe ERA Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) ERA
Przewody zapłonowe EYQUEM Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) EYQUEM
Przewody zapłonowe FACET Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) FACET
Przewody zapłonowe FAE Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) FAE
Przewody zapłonowe HART Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) HART
Przewody zapłonowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Przewody zapłonowe HITACHI Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) HITACHI
Przewody zapłonowe HYC Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) HYC
Przewody zapłonowe IPARTS Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) IPARTS
Przewody zapłonowe JANMOR Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) JANMOR
Przewody zapłonowe JAPANPARTS Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) JAPANPARTS
Przewody zapłonowe JAPKO Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) JAPKO
Przewody zapłonowe KAVO PARTS Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) KAVO PARTS
Przewody zapłonowe KRAFT AUTOMOTIVE Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Przewody zapłonowe KW Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) KW
Przewody zapłonowe LUCAS Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) LUCAS
Przewody zapłonowe NIPPARTS Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) NIPPARTS
Przewody zapłonowe NPS Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) NPS
Przewody zapłonowe OYODO Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) OYODO
Przewody zapłonowe QUINTON HAZELL Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Przewody zapłonowe SAKURA Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) SAKURA
Przewody zapłonowe SASIC Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) SASIC
Przewody zapłonowe TESLA Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) TESLA
Przewody zapłonowe TRISCAN Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) TRISCAN
Przewody zapłonowe VALEO Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) VALEO
Przewody zapłonowe VEMO Daewoo MATIZ (M100, M150) 0.8 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1998.09 - obecnie) VEMO
Producent:HITACHI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HITACHI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
134227
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HITACHI
Kod:
134227
Jednostka:
szt
ID przewodu:  B
Długość 1 [mm]:  450
Długość 2 [mm]:  500
Długość 3 [mm]:  500
Przewód zapłonowy:  Cewka do rozdzielacza zapłonu
Długość [mm]:  450
Gwarancja:  5 lat gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HITACHI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
134263
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HITACHI
Kod:
134263
Jednostka:
szt
ID przewodu:  B
Długość 1 [mm]:  140
Długość 2 [mm]:  140
Długość 3 [mm]:  140
Gwarancja:  5 lat gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 286,00 zł
146,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przewody zapłonowe

Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Zakłócenia o których mowa powyżej powstawać mogą na skutek wytworzenia silnego pola elektromagnetycznego przez impuls zapłonowy o napięciu rzędu 25.000 V. Konsekwencją tego zjawiska może być wówczas negatywna reakcja wszelkich systemów elektronicznych naszego samochodu. Dobre przewody muszą więc „radzić sobie” z tego typu zjawiskami i muszą być odporne na procesy starzenia, a także uszkodzenia mechaniczne i przepalenie.

czytaj więcej >
Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Jesień już niemal w pełni. O ile latem problemów z rozruchem nie mają nawet mocno wyeksploatowane jednostki napędowe, to kłopoty zaczynają się wtedy, gdy robi się chłodniej. Jeśli rozrusznik reaguje prawidło, a silnik i tak nie zapala lub robi to bardzo opornie i pracuje nierówno, przyczyn należy szukać w układzie zapłonowym.

czytaj więcej >
Przewody zapłonowe w pigułce

Przewody zapłonowe w pigułce

Nowe samochody wyposaża się z reguły w układ zapłonowy, który składa się ze świec zapłonowych, cewek oraz komputera sterującego całym systemem.  Z kolei w nieco starszych modelach aut stosowano także przewody zapłonowe.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze