Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przewody zapłonowe EFI AUTOMOTIVE do Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08)

Przewody zapłonowe BOSCH Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) BOSCH
Przewody zapłonowe BREMI Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) BREMI
Przewody zapłonowe EFI AUTOMOTIVE Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) EFI AUTOMOTIVE
Przewody zapłonowe EYQUEM Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) EYQUEM
Przewody zapłonowe JANMOR Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) JANMOR
Przewody zapłonowe KRAFT AUTOMOTIVE Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Przewody zapłonowe MAGNETI MARELLI Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) MAGNETI MARELLI
Przewody zapłonowe NGK Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) NGK
Przewody zapłonowe VEMO Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) VEMO
Producent:EFI AUTOMOTIVE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EFI AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4020
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EFI AUTOMOTIVE
Kod:
4020
Jednostka:
KPL
Wersja:  Gamme ame resistive
Wersja:  Wire wound range
Długość 1 [mm]:  400
ID wykonania wtyczki:  DIN
Długość 2 [mm]:  450
Jakosć:  Hypalon
Długość 3 [mm]:  550
Długość 4 [mm]:  650
Specyfikacja:  Bobine / Coil : DIN
Długość kabli:  570
Do 100 dni na zwrot
78,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przewody zapłonowe

Porady z kategorii: Przewody zapłonowe

Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Jesień już niemal w pełni. O ile latem problemów z rozruchem nie mają nawet mocno wyeksploatowane jednostki napędowe, to kłopoty zaczynają się wtedy, gdy robi się chłodniej. Jeśli rozrusznik reaguje prawidło, a silnik i tak nie zapala lub robi to bardzo opornie i pracuje nierówno, przyczyn należy szukać w układzie zapłonowym.

czytaj więcej >
Przewody zapłonowe w pigułce

Przewody zapłonowe w pigułce

Nowe samochody wyposaża się z reguły w układ zapłonowy, który składa się ze świec zapłonowych, cewek oraz komputera sterującego całym systemem.  Z kolei w nieco starszych modelach aut stosowano także przewody zapłonowe.

czytaj więcej >
Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Zakłócenia o których mowa powyżej powstawać mogą na skutek wytworzenia silnego pola elektromagnetycznego przez impuls zapłonowy o napięciu rzędu 25.000 V. Konsekwencją tego zjawiska może być wówczas negatywna reakcja wszelkich systemów elektronicznych naszego samochodu. Dobre przewody muszą więc „radzić sobie” z tego typu zjawiskami i muszą być odporne na procesy starzenia, a także uszkodzenia mechaniczne i przepalenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze