Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy DELPHI do Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.6 E quattro Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1993.08 - 1994.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy FAST Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.6 E quattro Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1993.08 - 1994.07) FAST
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.6 E quattro Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1993.08 - 1994.07) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.6 E quattro Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1993.08 - 1994.07) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.6 E quattro Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1993.08 - 1994.07) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy DT SPARE PARTS Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.6 E quattro Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1993.08 - 1994.07) DT SPARE PARTS
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.6 E quattro Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1993.08 - 1994.07) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.6 E quattro Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1993.08 - 1994.07) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy HART Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.6 E quattro Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1993.08 - 1994.07) HART
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.6 E quattro Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1993.08 - 1994.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.6 E quattro Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1993.08 - 1994.07) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy IPD Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.6 E quattro Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1993.08 - 1994.07) IPD
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.6 E quattro Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1993.08 - 1994.07) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy KRAFT AUTOMOTIVE Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.6 E quattro Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1993.08 - 1994.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.6 E quattro Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1993.08 - 1994.07) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.6 E quattro Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1993.08 - 1994.07) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy NK Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.6 E quattro Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1993.08 - 1994.07) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.6 E quattro Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1993.08 - 1994.07) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OEM Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.6 E quattro Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1993.08 - 1994.07) OEM
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.6 E quattro Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1993.08 - 1994.07) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.6 E quattro Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1993.08 - 1994.07) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.6 E quattro Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1993.08 - 1994.07) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.6 E quattro Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1993.08 - 1994.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.6 E quattro Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1993.08 - 1994.07) VEMO
Regulacja dynamiki jazdy VIKA Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.6 E quattro Kombi 139KM, 102kW, benzyna (1993.08 - 1994.07) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DELPHI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
SS20169
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
SS20169
Jednostka:
szt
Rodzaj czujnika:  Pasywny czujnik
Liczba aktywnych styków:  2
Długość kabli:  910
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 157,00 zł
76,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze