Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy OEM do Audi CABRIOLET B3 (8G7) 2.6 kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1993.06 - 2000.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Audi CABRIOLET B3 (8G7) 2.6 kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1993.06 - 2000.08) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Audi CABRIOLET B3 (8G7) 2.6 kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1993.06 - 2000.08) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Audi CABRIOLET B3 (8G7) 2.6 kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1993.06 - 2000.08) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy AKS DASIS Audi CABRIOLET B3 (8G7) 2.6 kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1993.06 - 2000.08) AKS DASIS
Regulacja dynamiki jazdy AUTOMEGA Audi CABRIOLET B3 (8G7) 2.6 kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1993.06 - 2000.08) AUTOMEGA
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Audi CABRIOLET B3 (8G7) 2.6 kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1993.06 - 2000.08) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Audi CABRIOLET B3 (8G7) 2.6 kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1993.06 - 2000.08) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Audi CABRIOLET B3 (8G7) 2.6 kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1993.06 - 2000.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy JP GROUP Audi CABRIOLET B3 (8G7) 2.6 kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1993.06 - 2000.08) JP GROUP
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Audi CABRIOLET B3 (8G7) 2.6 kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1993.06 - 2000.08) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Audi CABRIOLET B3 (8G7) 2.6 kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1993.06 - 2000.08) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Audi CABRIOLET B3 (8G7) 2.6 kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1993.06 - 2000.08) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy NK Audi CABRIOLET B3 (8G7) 2.6 kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1993.06 - 2000.08) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Audi CABRIOLET B3 (8G7) 2.6 kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1993.06 - 2000.08) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OEM Audi CABRIOLET B3 (8G7) 2.6 kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1993.06 - 2000.08) OEM
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Audi CABRIOLET B3 (8G7) 2.6 kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1993.06 - 2000.08) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi CABRIOLET B3 (8G7) 2.6 kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1993.06 - 2000.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy VAICO Audi CABRIOLET B3 (8G7) 2.6 kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1993.06 - 2000.08) VAICO
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Audi CABRIOLET B3 (8G7) 2.6 kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1993.06 - 2000.08) VEMO
Regulacja dynamiki jazdy VIKA Audi CABRIOLET B3 (8G7) 2.6 kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1993.06 - 2000.08) VIKA
Producent:OEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
443614149A
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
443614149A
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
Grubość [mm]: 6
Średnica wewnętrzna [mm]: 67
Średnica zewnętrzna [mm]: 106
Ilość zębów obręczy ABS: 44
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 79,00 zł
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze