Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy AUTLOG do Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy ABAKUS Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) ABAKUS
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy ABE Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) ABE
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy AUTOMEGA Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) AUTOMEGA
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy FACET Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) FACET
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy NTY Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) NTY
Regulacja dynamiki jazdy SNR Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) SNR
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) VEMO
Regulacja dynamiki jazdy ATE Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) ATE
Regulacja dynamiki jazdy AUTLOG Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) AUTLOG
Regulacja dynamiki jazdy AUTOFREN SEINSA Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BIRTH Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) BIRTH
Regulacja dynamiki jazdy BORSEHUNG Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) BORSEHUNG
Regulacja dynamiki jazdy BUGIAD Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) BUGIAD
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy DENCKERMANN Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) DENCKERMANN
Regulacja dynamiki jazdy DT SPARE PARTS Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) DT SPARE PARTS
Regulacja dynamiki jazdy EFI AUTOMOTIVE Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy ENERGY Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) ENERGY
Regulacja dynamiki jazdy EPS Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) EPS
Regulacja dynamiki jazdy ERA Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) ERA
Regulacja dynamiki jazdy ERT Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) ERT
Regulacja dynamiki jazdy FAE Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) FAE
Regulacja dynamiki jazdy FAST Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) FAST
Regulacja dynamiki jazdy FEBEST Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) FEBEST
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy FTE Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) FTE
Regulacja dynamiki jazdy GSP Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HART Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) HART
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy HITACHI Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) HITACHI
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy JP GROUP Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) JP GROUP
Regulacja dynamiki jazdy JPN Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) JPN
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy KRAFT AUTOMOTIVE Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy KW Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) KW
Regulacja dynamiki jazdy MAGNETI MARELLI Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METALCAUCHO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) METALCAUCHO
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) NK
Regulacja dynamiki jazdy OEM Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) OEM
Regulacja dynamiki jazdy ORIGINAL IMPERIUM Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Regulacja dynamiki jazdy PIERBURG Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) PIERBURG
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TOMEX BRAKES Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) TOMEX BRAKES
Regulacja dynamiki jazdy TOPRAN Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) TOPRAN
Regulacja dynamiki jazdy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy TRW Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMA Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) VEMA
Regulacja dynamiki jazdy VIKA Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2010.12 - obecnie) VIKA
Producent:AUTLOG

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTLOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AS4534
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTLOG
Kod:
AS4534
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona prawa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 110,00 zł
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

AUTLOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AS7011
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTLOG
Kod:
AS7011
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Ciężar [kg]: 0,15
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Długość [mm]: 1785
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 169,00 zł
82,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AUTLOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AS7007
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTLOG
Kod:
AS7007
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Ciężar [kg]: 0,185
Długość [mm]: 2700
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 223,00 zł
114,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AUTLOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AS7001
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTLOG
Kod:
AS7001
Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona lewa
Długość kabli: 2730
Ciężar [kg]: 0,255
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze