Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy ATE do Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy MAGNETI MARELLI Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) MAGNETI MARELLI
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy HITACHI Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) HITACHI
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy NTY Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) NTY
Regulacja dynamiki jazdy AUTLOG Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) AUTLOG
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy DENCKERMANN Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) DENCKERMANN
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy OEM Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) OEM
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy VIKA Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) VIKA
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ABE Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) ABE
Regulacja dynamiki jazdy ATE Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) ATE
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BIRTH Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) BIRTH
Regulacja dynamiki jazdy BORSEHUNG Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) BORSEHUNG
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy CONTINENTAL/VDO Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) CONTINENTAL/VDO
Regulacja dynamiki jazdy ENERGY Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) ENERGY
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy FTE Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) FTE
Regulacja dynamiki jazdy GSP Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HART Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) HART
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy JP GROUP Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) JP GROUP
Regulacja dynamiki jazdy JPN Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) JPN
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy MASTER-SPORT GERMANY Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) MASTER-SPORT GERMANY
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) NK
Regulacja dynamiki jazdy PIERBURG Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) PIERBURG
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SNR Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) SNR
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TOMEX BRAKES Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) TOMEX BRAKES
Regulacja dynamiki jazdy TOPRAN Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) TOPRAN
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy TRW Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMA Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) VEMA
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Vw POLO III CLASSIC (6V2) 64 1,9 D sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (1996.01 - 1996.10) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ATE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
24.0711-1361.3
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.0711-1361.3
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z lewej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 239,00 zł
122,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ATE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
24.0741-1108.3
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.0741-1108.3
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Długość kabli: 843
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 488,00 zł
257,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ATE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
24.0711-1362.3
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.0711-1362.3
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z prawej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 729,00 zł
394,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze