Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EUROL do Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12)

Silnik ELRING Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) ELRING
Silnik EUROREPAR Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) EUROREPAR
Silnik BOSCH Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) BOSCH
Silnik FILTRON Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) FILTRON
Silnik GLYCO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) GLYCO
Silnik MAGNETI MARELLI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) MAXGEAR
Silnik AJUSA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) AJUSA
Silnik KAMOKA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) KAMOKA
Silnik KNECHT Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) KNECHT
Silnik MAHLE Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) MAHLE
Silnik VEMO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) VEMO
Silnik BORG & BECK Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) CONTINENTAL
Silnik CORTECO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) CORTECO
Silnik ERA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) ERA
Silnik EUROL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) EUROL
Silnik FA1 Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) FA1
Silnik FEBI BILSTEIN Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) GATES
Silnik GLASER Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) GLASER
Silnik GOETZE Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) GOETZE
Silnik HART Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik JP GROUP Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) JP GROUP
Silnik KING Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) KING
Silnik MANN-FILTER Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) MANN-FILTER
Silnik NPS Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) NPS
Silnik OPTIMA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) OPTIMA
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) PAYEN
Silnik PURRO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) PURRO
Silnik PZL FILTERS Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Silnik SKF Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) SKF
Silnik SWAG Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) SWAG
Silnik TRISCAN Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) TRISCAN
Silnik UFI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) UFI
Silnik VEMA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) VEMA
Silnik VICTOR REINZ Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) WIX FILTERS
Producent:EUROL

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100010
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100010
Specyfikacja wg API:  CD
Specyfikacja wg API:  SF
Specyfikacja:  MIL-L-2104D
Specyfikacja:  MIL-L-46152C
Klasa lepkości wg SAE:  10W-40
Dopuszczenie przez producenta:  MB 226.1
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100020
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100020
Specyfikacja wg API:  SF
Specyfikacja:  API SF/CD
Specyfikacja:  MIL-L-2104D
Specyfikacja:  MIL-L-46152C
Klasa lepkości wg SAE:  15W-40
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100046
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100046
Specyfikacja:  VW 501.01/505.00 (97
Zalecenie producenta oleju:  VW 505.00 (97)
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Olej:  Olej mineralny
Specyfikacja:  ACEA A3/B3
Zalecenie producenta oleju:  Allison C-4
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg API:  CG-4
Specyfikacja wg API:  SJ
Specyfikacja:  Volvo VDS
Specyfikacja:  API SJ/CG-4
Specyfikacja:  Mack EO/L
Specyfikacja:  MAN 271
Specyfikacja:  MB 228.1
Specyfikacja:  MTU type 2
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100093
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100093
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Specyfikacja:  API SN/CF
Pojemność [litr]:  0
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.3
Zalecenie producenta oleju:  Renault RN0700
Zalecenie producenta oleju:  Renault RN0710
Klasa lepkości wg SAE:  5W-50
Zalecenie producenta oleju:  VW 502.00
Zalecenie producenta oleju:  VW 505.00
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100125
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100125
Olej:  Olej mineralny
Klasa lepkości wg SAE:  15W-40
Specyfikacja:  MIL-L-2104D
Specyfikacja:  MIL-L-46152
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze