Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAGNETI MARELLI do Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12)

Silnik ELRING Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) ELRING
Silnik EUROREPAR Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) EUROREPAR
Silnik BOSCH Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) BOSCH
Silnik FILTRON Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) FILTRON
Silnik GLYCO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) GLYCO
Silnik MAGNETI MARELLI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) MAXGEAR
Silnik AJUSA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) AJUSA
Silnik KAMOKA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) KAMOKA
Silnik KNECHT Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) KNECHT
Silnik MAHLE Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) MAHLE
Silnik VEMO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) VEMO
Silnik BORG & BECK Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) CONTINENTAL
Silnik CORTECO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) CORTECO
Silnik ERA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) ERA
Silnik EUROL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) EUROL
Silnik FA1 Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) FA1
Silnik FEBI BILSTEIN Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) GATES
Silnik GLASER Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) GLASER
Silnik GOETZE Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) GOETZE
Silnik HART Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik JP GROUP Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) JP GROUP
Silnik KING Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) KING
Silnik MANN-FILTER Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) MANN-FILTER
Silnik NPS Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) NPS
Silnik OPTIMA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) OPTIMA
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) PAYEN
Silnik PURRO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) PURRO
Silnik PZL FILTERS Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Silnik SKF Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) SKF
Silnik SWAG Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) SWAG
Silnik TRISCAN Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) TRISCAN
Silnik UFI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) UFI
Silnik VEMA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) VEMA
Silnik VICTOR REINZ Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) WIX FILTERS
Producent:MAGNETI MARELLI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
313011300085
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
313011300085
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Wydatek [l/h]:  155
Napięcie na wejsciu [V]:  12
Ciśnienie pracy [bar]:  3
Do 100 dni na zwrot
150,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze