Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FRAM do Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2016.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2016.06 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2016.06 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2016.06 - obecnie) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2016.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2016.06 - obecnie) SWAG
Silnik GATES Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2016.06 - obecnie) GATES
Silnik NISSENS Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2016.06 - obecnie) NISSENS
Silnik BLUE PRINT Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2016.06 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik COOPERSFIAAM Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2016.06 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik ERISTIC Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2016.06 - obecnie) ERISTIC
Silnik EUROREPAR Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2016.06 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2016.06 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2016.06 - obecnie) GLASER
Silnik HELLA Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2016.06 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2016.06 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik IPARTS Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2016.06 - obecnie) IPARTS
Silnik NRF Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2016.06 - obecnie) NRF
Silnik OEM Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2016.06 - obecnie) OEM
Silnik TRISCAN Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2016.06 - obecnie) TRISCAN
Producent:FRAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CA12575
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
CA12575
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  170
Szerokość [mm]:  82
Wysokość [mm]:  125
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze