Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AJUSA do Audi A6 C8 Avant (4A5) 40 TDI Mild Hybrid Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.02 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Audi A6 C8 Avant (4A5) 40 TDI Mild Hybrid Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik HENGST FILTER Audi A6 C8 Avant (4A5) 40 TDI Mild Hybrid Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.02 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik GLYCO Audi A6 C8 Avant (4A5) 40 TDI Mild Hybrid Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.02 - obecnie) GLYCO
Silnik HART Audi A6 C8 Avant (4A5) 40 TDI Mild Hybrid Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.02 - obecnie) HART
Silnik AMC Audi A6 C8 Avant (4A5) 40 TDI Mild Hybrid Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.02 - obecnie) AMC
Silnik FEBEST Audi A6 C8 Avant (4A5) 40 TDI Mild Hybrid Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.02 - obecnie) FEBEST
Silnik AJUSA Audi A6 C8 Avant (4A5) 40 TDI Mild Hybrid Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.02 - obecnie) AJUSA
Silnik EPS Audi A6 C8 Avant (4A5) 40 TDI Mild Hybrid Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.02 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Audi A6 C8 Avant (4A5) 40 TDI Mild Hybrid Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.02 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Audi A6 C8 Avant (4A5) 40 TDI Mild Hybrid Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.02 - obecnie) FACET
Silnik FAE Audi A6 C8 Avant (4A5) 40 TDI Mild Hybrid Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.02 - obecnie) FAE
Silnik KW Audi A6 C8 Avant (4A5) 40 TDI Mild Hybrid Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.02 - obecnie) KW
Silnik MAHLE Audi A6 C8 Avant (4A5) 40 TDI Mild Hybrid Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.02 - obecnie) MAHLE
Silnik METZGER Audi A6 C8 Avant (4A5) 40 TDI Mild Hybrid Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.02 - obecnie) METZGER
Silnik PIERBURG Audi A6 C8 Avant (4A5) 40 TDI Mild Hybrid Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.02 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Audi A6 C8 Avant (4A5) 40 TDI Mild Hybrid Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SWAG Audi A6 C8 Avant (4A5) 40 TDI Mild Hybrid Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.02 - obecnie) SWAG
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Audi A6 C8 Avant (4A5) 40 TDI Mild Hybrid Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.02 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAICO Audi A6 C8 Avant (4A5) 40 TDI Mild Hybrid Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.02 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Audi A6 C8 Avant (4A5) 40 TDI Mild Hybrid Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.02 - obecnie) VALVOLINE
Producent:AJUSA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
4.3 (3 ocen)
Kod produktu:
75000600
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.3 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
75000600
Jednostka:
szt
Cecha chemiczna:  O wysokiej mocy
Pojemność [ml]:  310
Kolor:  Biały
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Nie zawarty w zestawie
Do 100 dni na zwrot
184,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze