Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie)

Silnik ELRING Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) AJUSA
Silnik FILTRON Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) FILTRON
Silnik KNECHT Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) MAHLE
Silnik FA1 Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) FA1
Silnik CONTINENTAL CTAM Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik HENGST FILTER Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HART Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) HART
Silnik OEM Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) OEM
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FEBEST Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) FEBEST
Silnik GATES Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) GATES
Silnik INA Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) INA
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAXGEAR Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) MAXGEAR
Silnik PAYEN Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) PURFLUX
Silnik AE Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) AE
Silnik ALCO FILTER Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AMC Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) AMC
Silnik BGA Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BUGATTI Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) BUGATTI
Silnik CHAMPION Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) DR!VE+
Silnik DYS Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) DYS
Silnik ERA Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) FRAM
Silnik GK Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) GK
Silnik GLASER Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HEPU Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPSA Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) IPSA
Silnik KAMOKA Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik METZGER Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) METZGER
Silnik NTY Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) NTY
Silnik NÜRAL Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) NÜRAL
Silnik OPTIMAL Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SASIC Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) SKF
Silnik SNR Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) SNR
Silnik SWAG Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VEMO Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Bmw 1 (F21) 120 d xDrive liftback 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

9 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OX 813/2D
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OX 813/2D
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  53,0
Wysokość [mm]:  134
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  20
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  16,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  20,0
Wysokość 1 [mm]:  116
Średnica 4 [mm]:  10,8
Wysokość opakowania [cm]:  16,00
Długożć opakowania [cm]:  5,5
Ciężar netto [g]:  44,0
Szerokość opakowania [cm]:  5,50
Do 100 dni na zwrot
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
081 VE 31398 000
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
081 VE 31398 000
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona doprowadzająca
Średnica zaworu [mm]:  27,2
Średnica trzonka zaworu [mm]:  5,0
Długość [mm]:  94
Do 100 dni na zwrot
72,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
081 RS 00110 0N0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
081 RS 00110 0N0
Jednostka:
szt
Numer komponentu:  2. NM 1,5 P
Średnica cylindra [mm]:  84,0
Numer komponentu:  1. R 1,5 CrK
Numer komponentu:  3. DSF 2,0 Cr
Do 100 dni na zwrot
121,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAHLE
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
081 PI 00123 000
dostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
081 PI 00123 000
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm]:  84
Długość [mm]:  65
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  14,5
Średnica wyżłobienia [mm]:  47,5
Wielkość płomienia [mm]:  10
Sworzeń o śr. [mm]:  28
Długość trzpienia [mm]:  60
Numer produkcyjny:  84 L 191
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kanałem chłodzącym
Skrawanie:  Z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu:  1. R 1,5 CrK
Numer komponentu:  2. NM 1,5 P
Numer komponentu:  3. DSF 2,0 Cr
Do 100 dni na zwrot
462,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
081 PI 00123 002
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
081 PI 00123 002
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm]:  84,50
Długość [mm]:  65
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  14,5
Średnica wyżłobienia [mm]:  47,5
Wielkość płomienia [mm]:  10
Sworzeń o śr. [mm]:  28
Długość trzpienia [mm]:  60
Numer produkcyjny:  84 L 191
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kanałem chłodzącym
Skrawanie:  Z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu:  1. R 1,5
Numer komponentu:  2. NM 1,5 P
Numer komponentu:  3. DSF 2,0
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Ciężar netto [g]:  790,0
Wysokość opakowania [cm]:  13,80
Do 100 dni na zwrot
509,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
081 VA 31399 000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
081 VA 31399 000
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona wylotowa
Średnica zaworu [mm]:  24,6
Średnica trzonka zaworu [mm]:  5,0
Długość [mm]:  94
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45,0
Do 100 dni na zwrot
96,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
081 RS 00110 0N1
niedostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
081 RS 00110 0N1
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  84,25
Numer komponentu:  1. R 1,5 CrK
Numer komponentu:  2. NM 1,5 P
Numer komponentu:  3. DSF 2,0 Cr
Do 100 dni na zwrot
123,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
081 PI 00123 001
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
081 PI 00123 001
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm]:  84,25
Długość [mm]:  65
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  14,5
Średnica wyżłobienia [mm]:  47,5
Wielkość płomienia [mm]:  10
Sworzeń o śr. [mm]:  28
Długość trzpienia [mm]:  60
Numer produkcyjny:  84 L 191
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kanałem chłodzącym
Skrawanie:  Z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu:  1. R 1,5
Numer komponentu:  2. NM 1,5 P
Numer komponentu:  3. DSF 2,0
Ciężar netto [g]:  780,0
Szerokość opakowania [cm]:  9,50
Do 100 dni na zwrot
502,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
081 RS 00110 0N2
niedostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
081 RS 00110 0N2
Średnica cylindra [mm]:  84,50
Numer komponentu:  1. R 1,5 CrK
Numer komponentu:  2. NM 1,5 P
Numer komponentu:  3. DSF 2,0 Cr
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze