Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTINENTAL CTAM do Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik AUTOMEGA Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) AUTOMEGA
Silnik KAMOKA Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) KAMOKA
Silnik GATES Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) GATES
Silnik BOSCH Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) BOSCH
Silnik MEAT & DORIA Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) MEAT & DORIA
Silnik OEM Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) OEM
Silnik AJUSA Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) AJUSA
Silnik AUTLOG Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) AUTLOG
Silnik BTA Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) BTA
Silnik CAFFARO Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) CAFFARO
Silnik CONTINENTAL CTAM Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) CONTINENTAL CTAM
Silnik ELRING Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) ELRING
Silnik EUROREPAR Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) EUROREPAR
Silnik FEBEST Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) FEBEST
Silnik FLENNOR Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) FLENNOR
Silnik FRAM Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) FRAM
Silnik HART Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) HART
Silnik HOFFER Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) HOFFER
Silnik IJS GROUP Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) IJS GROUP
Silnik INA Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) INA
Silnik IPD Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) IPD
Silnik K&N FILTERS Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) K&N FILTERS
Silnik KING Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) KING
Silnik KNECHT Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik MAHLE Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) MAHLE
Silnik MAXGEAR Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) MAXGEAR
Silnik NIPPARTS Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) NIPPARTS
Silnik NTY Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) NTY
Silnik OPTIBELT Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) OPTIMAL
Silnik RUVILLE Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) RUVILLE
Silnik SAKURA Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) SAKURA
Silnik SIDAT Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) SIDAT
Silnik TRISCAN Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) TRISCAN
Silnik VAICO Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) VAICO
Silnik VALEO Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) VALEO
Silnik VEMO Chevrolet BLAZER S10 4.3 SUV 162KM, 119kW, benzyna (1988.04 - 1994.09) VEMO
Producent:CONTINENTAL CTAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTINENTAL CTAM
4.8 (26 ocen)
Kod produktu:
6PK2433
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
6PK2433
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,244
Ilość żeber:  6
Długość [mm]:  2433
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 187,00 zł
91,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze