Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAICO do Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) ELRING
Silnik FEBEST Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) FEBEST
Silnik FA1 Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) FA1
Silnik VAICO Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) VAICO
Silnik BOSCH Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) BOSCH
Silnik MAXGEAR Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) MAXGEAR
Silnik GATES Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) GATES
Silnik AJUSA Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) AJUSA
Silnik BGA Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) BGA
Silnik BTA Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) BTA
Silnik CAFFARO Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) CAFFARO
Silnik CASTROL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) CASTROL
Silnik CHAMPION Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) CHAMPION
Silnik DR!VE+ Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) ENERGY
Silnik ERA Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) ERA
Silnik ESEN SKV Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) ESEN SKV
Silnik EUROL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) EUROL
Silnik EUROREPAR Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) EUROREPAR
Silnik FILTRON Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) FILTRON
Silnik FLENNOR Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) FLENNOR
Silnik FRAM Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) FRAM
Silnik HC-CARGO Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) HC-CARGO
Silnik HOFFER Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) HUTCHINSON
Silnik JC PREMIUM Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) JC PREMIUM
Silnik K&N FILTERS Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) KAVO PARTS
Silnik KING Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) KING
Silnik MAGNETI MARELLI Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) MAHLE
Silnik MEAT & DORIA Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) MEAT & DORIA
Silnik MOTUL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) MOTUL
Silnik NIPPARTS Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) NIPPARTS
Silnik NPS Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) NPS
Silnik NTY Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) NTY
Silnik OPTIBELT Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) OPTIMAL
Silnik QFIX Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) SIDAT
Silnik TRISCAN Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VALVOLINE Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) VALVOLINE
Silnik VEMO Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) VEMO
Silnik WIX FILTERS Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) WIX FILTERS
Producent:VAICO

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V40-1110
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V40-1110
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  2,5
Materiał:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  11
Średnica zewnętrzna [mm]:  21
Ciężar [kg]:  0,001
Szerokość opakowania [cm]:  2,073
Wysokość opakowania [cm]:  0,252
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 10,00 zł
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0245
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0245
Jednostka:
szt
Rodzaj połączenia:  Butelka
Pojemność [litr]:  1
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Klasa lepkości wg SAE:  10W-40
Specyfikacja wg API:  SL
Wysokość [mm]:  225
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Specyfikacja wg API:  CF
Szerokość [mm]:  115,0
Długość [mm]:  60
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Ciężar [kg]:  1,19
Szerokość opakowania [cm]:  23,5
Wysokość opakowania [cm]:  24
Głębokość opakowania [cm]:  41
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 76,00 zł
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0246
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0246
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  230
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Pojemność [litr]:  5
Rodzaj połączenia:  Kanister
Klasa lepkości wg SAE:  10W-40
Szerokość [mm]:  115,0
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg API:  SL
Długość [mm]:  300
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Ciężar [kg]:  4,6
Szerokość opakowania [cm]:  23,5
Wysokość opakowania [cm]:  30,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 384,00 zł
196,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0249
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0249
Jednostka:
szt
Klasa lepkości wg SAE:  10W-40
Rodzaj połączenia:  Kanister
Pojemność [litr]:  25
Ciężar [kg]:  23,12
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Wysokość [mm]:  253
Specyfikacja wg API:  SL
Specyfikacja wg API:  CF
Szerokość [mm]:  304
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Długość [mm]:  466
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 790,00 zł
439,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0252
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0252
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  380
Wysokość [mm]:  605
Klasa lepkości wg SAE:  10W-40
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Szerokość [mm]:  380,0
Pojemność [litr]:  60
Rodzaj połączenia:  Beczka
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg API:  SL
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Ciężar [kg]:  57,934
Szerokość opakowania [cm]:  32,9
Wysokość opakowania [cm]:  64,1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1929,00 zł
1169,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0253
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0253
Jednostka:
szt
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Szerokość [mm]:  580,0
Pojemność [litr]:  208
Klasa lepkości wg SAE:  10W-40
Rodzaj połączenia:  Beczka
Specyfikacja wg API:  SL
Ciężar [kg]:  194
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Długość [mm]:  580
Wysokość [mm]:  880
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg API:  CF-4
Szerokość opakowania [cm]:  58
Wysokość opakowania [cm]:  88
Głębokość opakowania [cm]:  58
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4451,00 zł
2967,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0254
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0254
Jednostka:
szt
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Ciężar [kg]:  1000
Pojemność [litr]:  1000
Rodzaj połączenia:  Zbiornik
Klasa lepkości wg SAE:  10W-40
Wysokość [mm]:  1117
Specyfikacja wg API:  SL
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Długość [mm]:  1200
Szerokość [mm]:  1000,0
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg API:  CF-4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 18617,00 zł
12411,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0429
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0429
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Pojemność [litr]:  5
Rodzaj połączenia:  Kanister
Klasa lepkości wg SAE:  10W-40
Szerokość [mm]:  115,0
Specyfikacja wg API:  CF
Wysokość [mm]:  230
Specyfikacja wg API:  SL
Długość [mm]:  300
Ciężar [kg]:  4,6
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze