Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EUROREPAR do Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 177KM, 130kW, benzyna (1981.10 - 1986.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik GATES Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 177KM, 130kW, benzyna (1981.10 - 1986.09) GATES
Silnik ELRING Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 177KM, 130kW, benzyna (1981.10 - 1986.09) ELRING
Silnik EUROREPAR Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 177KM, 130kW, benzyna (1981.10 - 1986.09) EUROREPAR
Silnik FLENNOR Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 177KM, 130kW, benzyna (1981.10 - 1986.09) FLENNOR
Silnik HART Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 177KM, 130kW, benzyna (1981.10 - 1986.09) HART
Silnik HOFFER Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 177KM, 130kW, benzyna (1981.10 - 1986.09) HOFFER
Silnik IPSA Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 177KM, 130kW, benzyna (1981.10 - 1986.09) IPSA
Silnik JP GROUP Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 177KM, 130kW, benzyna (1981.10 - 1986.09) JP GROUP
Silnik KING Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 177KM, 130kW, benzyna (1981.10 - 1986.09) KING
Silnik LUCAS Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 177KM, 130kW, benzyna (1981.10 - 1986.09) LUCAS
Silnik MAXGEAR Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 177KM, 130kW, benzyna (1981.10 - 1986.09) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 177KM, 130kW, benzyna (1981.10 - 1986.09) MEAT & DORIA
Silnik SIDAT Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 177KM, 130kW, benzyna (1981.10 - 1986.09) SIDAT
Silnik TRISCAN Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 177KM, 130kW, benzyna (1981.10 - 1986.09) TRISCAN
Producent:EUROREPAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E144005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
E144005
Wymiar gwintu:  M 18 x 1,5
Długość kabli:  165
Ilość biegunów:  1
Ciężar [kg]:  0,083
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze