Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) ELRING
Silnik FA1 Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) FA1
Silnik SWAG Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) SWAG
Silnik FEBI BILSTEIN Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) KNECHT
Silnik MAXGEAR Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METZGER Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) METZGER
Silnik MOTUL Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) MOTUL
Silnik NTY Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) NTY
Silnik VAICO Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AUTLOG Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) AUTLOG
Silnik BTA Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) BTA
Silnik CAFFARO Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) CAFFARO
Silnik CASTROL Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ESEN SKV Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) GATES
Silnik HENGST FILTER Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) HITACHI
Silnik HOFFER Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) IJS GROUP
Silnik INA Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) INA
Silnik IPD Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) IPSA
Silnik JP GROUP Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KOLBENSCHMIDT Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KS TOOLS Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) KS TOOLS
Silnik LUCAS Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MEAT & DORIA Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik MISFAT Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) MISFAT
Silnik MOBILETRON Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MULLER FILTER Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) NPS
Silnik OPTIBELT Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) SIDAT
Silnik SKF Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) SKF
Silnik SNR Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) SNR
Silnik TRISCAN Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Chevrolet CAMARO kabriolet 3.6 kabriolet 316KM, 232kW, benzyna (2011.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:KNECHT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OX 399D
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OX 399D
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  53,5
Wysokość [mm]:  98
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  18
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  18,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,6
Grubość [mm]:  2,4
Wysokość opakowania [cm]:  10,70
Ciężar netto [g]:  37,0
Długożć opakowania [cm]:  5,9
Szerokość opakowania [cm]:  6,10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 204,00 zł
99,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze