Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EUROREPAR do Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) ELRING
Silnik FA1 Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) FA1
Silnik BOSCH Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) BOSCH
Silnik MAXGEAR Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) MAXGEAR
Silnik VAICO Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) VAICO
Silnik AJUSA Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) AJUSA
Silnik BTA Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) BTA
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) ENERGY
Silnik ESEN SKV Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) ESEN SKV
Silnik EUROREPAR Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) EUROREPAR
Silnik GATES Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) GATES
Silnik HUTCHINSON Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) HUTCHINSON
Silnik IPSA Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) IPSA
Silnik KING Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) KING
Silnik MAPCO Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) MAPCO
Silnik NPS Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) NPS
Silnik TRISCAN Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) TRISCAN
Producent:EUROREPAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E144005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
E144005
Wymiar gwintu:  M 18 x 1,5
Długość kabli:  165
Ilość biegunów:  1
Ciężar [kg]:  0,083
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze