Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MOTUL do Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 390KM, 287kW, benzyna (1989.09 - 1990.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik BOSCH Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 390KM, 287kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) BOSCH
Silnik MAXGEAR Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 390KM, 287kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) MAXGEAR
Silnik CASTROL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 390KM, 287kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) CASTROL
Silnik EUROL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 390KM, 287kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) EUROL
Silnik EUROREPAR Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 390KM, 287kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) EUROREPAR
Silnik HART Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 390KM, 287kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) HART
Silnik IPSA Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 390KM, 287kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) IPSA
Silnik KING Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 390KM, 287kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) KING
Silnik MOTUL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 390KM, 287kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) MOTUL
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 390KM, 287kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 390KM, 287kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) RAVENOL
Silnik TRISCAN Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 390KM, 287kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) TRISCAN
Producent:MOTUL

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
16100
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
16100
Jednostka:
szt
Klasa lepkości wg SAE:  10W-40
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Specyfikacja:  ACEA A3 / B4
Specyfikacja:  API SERVICE SN / CF
Dopuszczenie przez producenta:  MB-Freigabe 229.3
Dopuszczenie przez producenta:  RN0710 - RN0700
Dopuszczenie przez producenta:  VW 501 01 505 00
Zalecenie producenta oleju:  PSA B71 2300
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 875,00 zł
500,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
17600
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
17600
Jednostka:
szt
Klasa lepkości SAE:  SAE J 300
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Specyfikacja wg API:  SN
Zalecenie producenta oleju:  CHRYSLER MS 12991
Zalecenie producenta oleju:  FIAT 9.55535-H2
Zalecenie producenta oleju:  FIAT 9.55535-M2
Zalecenie producenta oleju:  FIAT 9.55535-N2
Zalecenie producenta oleju:  FIAT 9.55535-Z2
Zalecenie producenta oleju:  MB 226.5
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.5
Zalecenie producenta oleju:  PORSCHE A40
Zalecenie producenta oleju:  VW 502 00 505 00
Zalecenie producenta oleju:  BMW LL-01
Zalecenie producenta oleju:  GM LL-B-025 (Diesel)
Zalecenie producenta oleju:  PSA B71 2296
Zalecenie producenta oleju:  REN. RN0710 - RN0700
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 875,00 zł
500,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
17720
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
17720
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  C3
Klasa lepkości SAE:  SAE J 300
Specyfikacja wg ACEA:  C3
Dopuszczenie przez producenta:  MB-Freigabe 229.51
Dopuszczenie przez producenta:  PORSCHE C30
Dopuszczenie przez producenta:  VW 504 00 507 00
Dopuszczenie przez producenta:  BMW LL-04
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 875,00 zł
500,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
17700
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
17700
Jednostka:
szt
Klasa lepkości SAE:  SAE J 300
Specyfikacja wg ACEA:  C3
Specyfikacja wg API:  SN
Dopuszczenie przez producenta:  MB-Freigabe 229.51
Dopuszczenie przez producenta:  RENAULT RN0700
Dopuszczenie przez producenta:  RENAULT RN0700-20-28
Dopuszczenie przez producenta:  RENAULT RN0710
Dopuszczenie przez producenta:  RENAULT RN0710-20-23
Zalecenie producenta oleju:  B-025)
Zalecenie producenta oleju:  CHRYSLER MS 12991
Zalecenie producenta oleju:  FIAT 9.55535-GH2
Zalecenie producenta oleju:  FIAT 9.55535-S2
Zalecenie producenta oleju:  FIAT 9.55535-T2
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C917-A
Zalecenie producenta oleju:  VW 505 00 505 01
Zalecenie producenta oleju:  BMW LL-04
Zalecenie producenta oleju:  GM dexos2™
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 9150,00 zł
6100,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
11500
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
11500
Klasa lepkości wg SAE:  10W-40
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Specyfikacja wg API:  SL
Specyfikacja wg API:  CF
Dopuszczenie przez producenta:  MB-Freigabe 229.1
Dopuszczenie przez producenta:  RENAULT RN0700
Zalecenie producenta oleju:  CITROENPSA B71 2300
Zalecenie producenta oleju:  PEUGEOT PSA B71 2300
Zalecenie producenta oleju:  PSA B71 2300
Zalecenie producenta oleju:  VW 501 01 505 00
Do 100 dni na zwrot
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
17602
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
17602
Specyfikacja:  A3/B4
Dopuszczenie przez producenta:  LL-01
Zalecenie producenta oleju:  MS 12991
Do 100 dni na zwrot
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
17701
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
17701
Klasa lepkości wg SAE:  5W-40
Specyfikacja:  C3
Dopuszczenie przez producenta:  RN0710 - RN0700
Zalecenie producenta oleju:  MS 12991
Do 100 dni na zwrot
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
17721
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
17721
Specyfikacja:  C3
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Dopuszczenie przez producenta:  LL-04
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze