Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik QUINTON HAZELL do Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 390KM, 287kW, benzyna (1989.09 - 1990.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik BOSCH Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 390KM, 287kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) BOSCH
Silnik MAXGEAR Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 390KM, 287kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) MAXGEAR
Silnik CASTROL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 390KM, 287kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) CASTROL
Silnik EUROL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 390KM, 287kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) EUROL
Silnik EUROREPAR Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 390KM, 287kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) EUROREPAR
Silnik HART Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 390KM, 287kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) HART
Silnik IPSA Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 390KM, 287kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) IPSA
Silnik KING Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 390KM, 287kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) KING
Silnik MOTUL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 390KM, 287kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) MOTUL
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 390KM, 287kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 390KM, 287kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) RAVENOL
Silnik TRISCAN Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 390KM, 287kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) TRISCAN
Producent:QUINTON HAZELL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
QBR62040
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QBR62040
Jednostka:
szt
Ilość żeber:  6
Długość [mm]:  2040
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 106,00 zł
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze