Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAICO do Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBEST Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) FEBEST
Silnik KAMOKA Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) KAMOKA
Silnik MOTUL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) MOTUL
Silnik AJUSA Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) AJUSA
Silnik BREMI Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) BREMI
Silnik BTA Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) BTA
Silnik CASTROL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) CASTROL
Silnik ELRING Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) ELRING
Silnik EUROL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) EUROL
Silnik GATES Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) GATES
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) HOFFER
Silnik K&N FILTERS Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) K&N FILTERS
Silnik MEAT & DORIA Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) MEAT & DORIA
Silnik NPS Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) NPS
Silnik OPTIBELT Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) OPTIBELT
Silnik RAVENOL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) RAVENOL
Silnik SIDAT Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) SIDAT
Silnik VAICO Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) VAICO
Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0263
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0263
Jednostka:
szt
Numer artykułu zalecanego dodatku:  V99-0009
Klasa lepkości wg SAE:  0W-40
Rodzaj połączenia:  Kanister
Ciężar [kg]:  19
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Pojemność [litr]:  20
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Wysokość [mm]:  385
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Szerokość [mm]:  264
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Długość [mm]:  289
Zalecenie producenta oleju:  VW 505.00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1681,00 zł
1019,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze